Wednesday 6 June 2012

PENGALAMAN DGN PB


Dah lama saya mendengar cerita2x org berkenaan Premium Beautiful (PB) tetapi masih tidak terseru untuk membeli untuk pemakaian sendiri.  Namun demikian apabila badan bertambah besar dan perut semakin membuncit seperti ada baby je kat dalam dan bila jari jemari terasa kebas2x dan kesihatan semakin hari semakin berkurang,  rasa takut mula menguasai diri.  Ketika melancong ke Gold Coast, Australia pada Sept/Oct 2011, saya berasa amat penat padahal cuma sorang je anak yg ikut kami melancong.  Disebabkan itu,  itinerary vacation menjadi kurang.  Pada awal bulan March 2012,  saya bertemu dgn Dr. Aisyah & Dr. Hafiz yg bersungguh2x bercerita tentang kebaikan dan keistimewaan PB dan akhirnya saya membuat keputusan untuk memakai satu set.  Saya terpaksa membayar RM2,400/- sebab size agak besar dan memerlukan 2 extension pada Long Bra and amazingly after one (1) month tinggal 1 je extension and second month dah tak pakai extension and now say dah pakai pada hook yg paling kecil.  

The best part selepas pakai PB saya :-

1.  Dapat mengurangkan berat badan saya 
2.  Dapat re-shape badan saya semula dan mengembalikan keanjalan payudara
3.  Dapat mengurangkan lebihan lemak di bahagian perut saya
4.  Dapat melancarkan pengaliran darah saya menjadikan tidur malam amat lena dan berkualiti and bila bangun pagi jadi very energetic. 
5.  Dapat meningkatkan metabolisme saya 
6.  Jadi lebih confident bila berhadapan semua org and kulit saya menjadi lebih cantik 
7.  Masalah keputihan terus hilang dan boleh meningkatkan kesuburan
8.  Membetulkan kedudukan rahim dan menjadikan ia lebih selesa
9.  Menjadi lebih sihat dan energetic
10. Dan banyak lagi.....

Dengan pemakaian PB,  my latest vacation to Europe amat membahagiakan sebab saya lebih bertenaga dan tidak penat.  Jet-lag tidak terjadi pada saya and di waktu sejuk di Swiss,  saya rasa amat selesa sebab PB boleh memanaskan tubuh saya.  

Alhamdulillah and thanks to Dr. Aisyah & Dr. Hafiz sebab berkongsi pengalaman PB dgn saya. 

Dengan product yg baik ni dan testimoni saya,  tanpa ragu saya join the biz plan of PB and alhamdulillah saya sekarang berpangkat SM and insyaAllah saya ingin terus berkongsi product dan biz plan ini dgn semua rakan2x  supaya kita boleh tingkatkan kesihatan and at the same time membuahkan rezeki yg konsisten dan banyak.

So pada sesesiapa yg berminat,  please email me at guzznita@gmail.com or sms saya at +60122020887.

Wasalam


No comments:

Post a Comment