Friday 16 March 2012

1001 KELEBIHAN MENGGUNAKAN PREMIUM BEAUTIFUL CORSET

TERBAIK UNTUK ANDA :

Bagi wanita zaman sekarang, penampilan diri yang menarik adalah sesuatu yang sangat dititikberatkan. Namun tidak semua apa yang diharapkan akan berlaku. Kesibukan terutamanya kepada golongan wanita yang bekerja merupakan faktor utama mengapa kejelitaan yang sememangnya milik setiap wanita diabaikan secara tidak sengaja.

Golongan wanita di kalangan ibu-ibu merupakan individu yang sering tergolong dalam kelompok yang mudah mendapat sakit. Sebagai contoh, seorang ibu yang mengandung sering kita dengar akan mengalami sakit belakang, rekahan pada kulit perut (stretchmarks), urat di kaki timbul, pening kepala dan rasa mual serta pelbagai lagi impak dari kehamilannya. Bagi golongan wanita muda pula, ‘period pain’ atau ‘menstrual cramp’ sering sahaja berlaku pada mereka. Bahkan ada di antara mereka sanggup menelan pelbagai ubat untuk menahan kesakitan tersebut.

Namun begitu, golongan lelaki juga tidak terkecuali. Golongan ini sering dikaitkan dengan sakit belakang, gastrik dan pengambilan makanan yang tidak teratur turut menerima kesan yang sama. Walaupun golongan ini lebih ‘kebal’ berbanding wanita, namun kesihatan tetap perlu diutamakan.

Pada zaman sekarang, teknologi yang ada banyak membantu. Dari segi bidang kecantikan dan kesihatan terdapat pelbagai cara untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan sama ada dengan cara yang mahal atau murah, bergantung mengikut kemampuan diri kita sendiri.

Melabur untuk mendapatkan kesihatan yang baik tidak merugikan. ‘Pelaburan’ ini adalah baik untuk jangka masa panjang. Sanggupkah anda melabur untuk mendapatkan kesihatan yang baik setelah mendapat sakit yang teruk? Lebih baik beringat sebelum melarat.

Pernahkah anda mendengar mengenai PREMIUM BEAUTIFUL CORSET? Insyaallah, ia dicipta khas untuk mengatasi penyakit-penyakit yang dinyatakan seperti di atas.
P Beautiful front


KENAPA PERLU PREMIUM BEAUTIFUL CORSET?

PREMIUM BEAUTIFUL CORSET adalah produk dicipta dengan menggabungkan teknologi Far Infrared (FIR), Akwatek dan Akwadyne yang disulam di dalam bebenang fabrik corset tersebut.
FIR secara umumnya membantu memperbaiki dan meningkatkan kesihatan sel-sel dalam tubuh anda dapat secara dramatik serta meningkatkan fungsi keseluruhan kesihatan anda.
Anda akan lebih BERJIMAT kerana belanja makan anda kurang.
Anda LEBIH YAKIN dengan penampilan anda.
Anda berpeluang menjadi agen dan menjana pendapatan melaluinya.
Harganya berbaloi dengan hasil menggunakannya.
Pembayaran mudah secara TUNAI atau KAD KREDIT atau ANSURAN BULANAN SERENDAH RM200/BULAN

TERMA PEMBAYARAN

PEMBELIAN SECARA TUNAI:

Deposit minima RM200.00/set untuk tempahan kalau tidak dapat membayar habis.
Dalam masa 2 minggu anda perlu membayar habis bakinya untuk set tersebut.
Untuk ibu yang bakal bersalin, perlu juga bayar habis mengikut syarat tetapi pihak kami akan menghantar corset tersebut kepada anda selepas bersalin kerana kami memerlukan ukuran badan selepas bersalin terlebih dahulu.

PEMBELIAN SECARA KAD KREDIT:

Perlu mengisi borang potongan kad kredit yang akan diberikan kepada anda.
Setelah borang dikembalikan kepada saya, saya akan memproses borang tersebut dan akan menghantar corset kepada anda di dalam jangkamasa seminggu dari tarikh pembayaran.
Untuk ibu yang bakal bersalin, pihak kami akan menghantar corset tersebut kepada anda selepas bersalin kerana kami memerlukan ukuran badan selepas bersalin terlebih dahulu.

PEMBELIAN SECARA ANSURAN BULANAN :

Deposit RM200.00/set diperlukan bagi setiap set yang dibeli.
Perlu menandatangani surat PERJANJIAN dan AKUJANJI pembelian corset
Setelah surat PERJANJIAN dan AKUJANJI pembelian corset dikembalikan kepada saya, saya akan menghantar corset kepada anda di dalam jangkamasa seminggu selepas penerimaan surat tersebut.
Untuk ibu yang bakal bersalin, pihak kami akan menghantar corset tersebut kepada anda selepas bersalin kerana kami memerlukan ukuran badan selepas bersalin terlebih dahulu.





No comments:

Post a Comment