Wednesday 7 March 2012

PREMIUM BEAUTIFUL - MERAWAT KEPUTIHAN

Ramai wanita termasuk diri saya menganggap keputihan itu adalah gejala yang normal dan akan sembuh dengan sendirinya. Tetapi saya silap!! Keputihan adalah lebih jauh daripada itu & akan menyebabkan penyakit dalaman pada wanita... Tahukah anda bahawa keputihan terjadi disebabkan antara 2 sebab Iaitu jangkitan bakteria seperti Bacteria Vaginosis ataupun kulat seperti Trichomoniasis dan Candida Albican.

premium beautiful corset membantu merawat masalah keputihan wanita dan membantu mencegah pelbagai penyakit seperti kanser, batu karang, gout, sakit belakang dan senggugut

Jika rawatan kulat ini tidak dirawat, maka kesannya akan menjadi bertambah teruk. Kulat ini mampu merebak keseluruh tubuh anda dan seterusnya jangkitan ini boleh menyerang organ-organ penting dalam badan anda.Jangkitan bakteria atau kulat ini juga mampu merebak ke pasangan kita. Hasilnya organ seksual lelaki juga akan mengalami kegatalan, kemerahan, kesakitan dan juga kulit melecet.


premium beautiful corset membantu merawat masalah jangkitan faraj wanita dan membantu mencegah pelbagai penyakit seperti kanser, batu karang, gout, sakit belakang dan senggugut

(Bagaimana bakteria dan kulat merebak kedalam saluran faraj anda)

premium beautiful corset membantu merawat masalah mandul dan masalah keputihan wanita dan membantu mencegah pelbagai penyakit seperti kanser, batu karang, gout, sakit belakang dan senggugut


Masalah keputihan wanita adalah merupakan antara masalah kesihatan yang sering dialami oleh kebanyakan wanita. Keputihan wanita adalah merupakan masalah yang kedua sesudah masalah gangguan haid.
Masalah keputihan wanita boleh didefinisikan sebagai pengeluaran cairan dari vagina. Cairan tersebut pada kebiasaannya keluar dalam keadaan pekat atau cair, berwarna jernih, putih, kuning atau hijau dan berbau atau tidak berbau. Ada sebahagian daripada wanita yang menganggap cairan yang keluar dari vagina adalah masalah yang biasa dan ada juga antara mereka yang menganggap masalah keputihan wanita ini mengganggu aktiviti seharian mereka.
Masalah keputihan wanita yang amat perlu diberikan perhatian adalah apakah keputihan wanita tersebut adalah normal atau ada sesuatu penyakit.


“Bagaimana Untuk Menghilangkan Keputihan
Dalam Masa 24 jam?”
“...Kini, Bersedialah Untuk Mengucapkan Selamat Tinggal kepada Keputihan, Kegatalan Dan Bau Yang Kurang Menyenangkan!...”

Adakah Sebelum Ini Anda Mengalami Perkara Seperti Berikut:
  
Kegatalan pada kemaluan?
 Selalu keluar cecair yang berwarna putih dan kekuningan disertai dengan bau?
 Ketidakselesaan apabila “bersama” suami?
 Terpaksa memakai ‘panty-liner’ tiap-tiap hari?
Anda menjadi kurang keyakinan diri dan hubungan anda dengan suami semakin dingin?

Jika JAWAPAN anda kepada persoalan diatas “YA”... Maka saya pasti kerunsingan dan keresahan anda terhadap perkara tersebut akan lenyap selama-lamanya dengan pemakaian "PREMIUM BEAUTIFUL CORSET"..
why we need PB corset?

premium beautiful corset membantu merawat masalah jangkitan faraj dan membantu mencegah pelbagai penyakit seperti kanser, batu karang, gout, sakit belakang dan senggugut

Dengan pemakaian Premium Beautiful it really HELPS!! Seriously, sesiapa yang mengalami masalah keputihan or trying to conceive baby, we recommend Premium Beautiful!! Girdle PB ada jaring-jaring lubang udara yang function dia untuk menggalakkan pengaliran udara, elakkan kelembapan dan juga prevent from bacteria growth, fungus dan bau.  Very comfortable and stay 'fresh' everyday!!!

YOU WILL FEEL CONFIDENT, HAPPY, HEALTHY, BEAUTIFUL, LOVING by using PREMIUM BEAUTIFUL CORSET..TRUST ME, I SPEAK BASED ON MY OWN EXPERIENCE!!!
contact me for a free consultation:

ROHANITA AHMAD
Mobile No :  +6012-2020887
Emai : guzznita@gmail.com





No comments:

Post a Comment